121004

Operationen igår hade gått jättebra!
De hade breddad huvudet ganska mycket och även kortat det lite.
Vid 14-tiden ingår kirurgen och sa att det var färdigt och ca 1 timme senare fick vi gå till CIVA där han skulle ligga 24 tinnar framåt under uppsikt.

Vi har alltid haft 2 stycken sköterskor inne på rummet som har tagit prover, mätt urin och gett honom smärtstillande en gång i timmen.
Supermysiga har dom varit allihop!
Vi har verkligen blivit väl omhändertagna här vilket är skönt för då kan vi slappna av ordentligt.

Natten har dock varit lite jobbig.
Benjamin har varit vaken väldigt mycket. Även om han inte har haft ont hela tiden så orkade inte jag slappna av.
Chrille har sovit på vårt rum på avdelningen där vi ska vara resten av tiden och jag fick en tältsäng att sova på här på CIVA.
Vid 22 gick vi och la oss. Men jag har sovit Max en timme i sträck fram till kl 6.
Då ringde jag Chrille så fick han komma ner till CIVA och jag gick upp och la mig några timmar.

Nu har Benjamin precis blivit av med i stort sett alla slangar och vi ska snart bli hämtade av personalen på andra avdelningen så att vi ska komma dit :)

Vi har tagit massa bilder på Benjamin och dokumenterat denna operationen. Jag funderar på att visa några här på
bloggen.
Vad tycker ni om det?


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Skönt att det har gått bra! :)
Ja bilder är alltid kul.
/Nathalie

2012-10-05 @ 21:56:28
URL: http://blogg.mama.nu/nathalie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback