121002

Nu är vi på Sahlgrenska. Har varit här sen ca 8 och har redan pratat med 3 stycken olika läkare.
Just nu drar Chrille Benjamin i vagnen så att han kan somna. Vi har tid på magnetröntgen kl 11 och då måste han ligga helt still i ca 30 sekunder. Så då är det bättre om han kan sova :)

Vi har fått veta om vad som händer efter operationen, mest praktiska saker.
Men det är så mycket info så det är bättre att jag berättar allt eftersom.

Inatt har varit riktigt jobbig.
Jag vaknade av att Benjamin kröp runt i sin säng och gnällde en hel del.
Så jag tog upp honom till oss så att han kunde somna om.
Men icke!
Så istället kröp han runt i vår säng, pratade och klättrade på oss.
Tog ett bra tag innan han somnade om.
Sen vaknade han igen vid 3-tiden igen.
Samma visa då. Fast inte vaken lika läge.
Och så ringde kl 05.30. Inte för pigg då kan jag lova!

Nu sover Benjamin så jag ska se om vi kan få gå iväg lite tidigare till röntgen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback