121001

Nu är vi äntligen i Göteborg!
Resan hit gick verkligen jättebra! Benjamin gnällde inte en enda gång :)

Dock var det riktigt jobbig att köra. Det spöregnade i stort sett hela vägen efter Åmål. Det blir jobbigt att sitta på spänn hela tiden och verkligen fokusera med ögonen för att kunna se något.
Så det var väldigt skönt att vila ögonen när vi kom fram!

Hotellet vi bor på är väldigt fint. Mycket trevlig personal och ligger väldigt centralt.
Typ mitt emellan Centralstationen och Ullevi kan man säga :)

Nu har vi precis ätit middag.
Det ingick tydligen frukost och middagsbuffé i priset. Plus att det finns alltid fika som man kan ta när som helst.
Lyxigt! :)

Vi har en "kändis" här på hotellet också.
Han Richard som är programledare i Postkodmiljonären bor också här :P

Och så var det så jäkla typiskt!
Både jag och Chrille blev igenkända från våra jobb.
Chrille är ju inte så konstigt med tanke på att han jobbar i en butik med i stort sett bara stammisar och har jobbat där i typ 12 år.
Men att jag blev igenkänd blev jag lite förvånad över.
Jag som jobbar i en Kvantum-butik och har inte varit där särskilt länge.
Såklart att man ska bli igenkänd även här!

Men men.
Imorgon ska vi till sjukhuset på läkarbesök kl 08. Så nu håller vi alla tummar på att det bli operation även fast han fortfarande är lite snuvig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback