120531

Jag tror att vår lille prins är på väg att få tänder. Idag ha är inte varit någon bra dag.
Han har inte ätit, inte sovit ordentligt och ingenting har varit roligt. Bara en massa gnäll.
Så när jag pratade med mamma så sa hon det.. Varför har jag inte tänkt på det för?
Så när jag satte på honom pyjamas och bytte blöja passade jag på att stoppa i honom en Alvedon så att han kanske skulle sova lite bättre inatt.

Och det verkade som att det hjälpte. Han åt upp all maten och somnade som en stock.
Så nu återstår det att se om det kommer några bissingar.

Skönt iallafall att Chrille har varit ledig idag så att jag inte har varit helt själv med Benjamin nu när han har varit på detta humöret.
Imorgon ska jag möta upp syster på bergvik en sväng så då behöver jag inte vara själv hela dagen heller. Skönt! :)
Men vem vet. Imorgon kanske är en bättre dag. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback