120529

Idag är det andra dagen i rad som Benjamin sover , sover och sover.
Det är väl , som sagt , bra eftersom dom säger att sömn är den bästa medicinen..
Men jag känner dock att jag börjar bli lite rastlös.

Har ingen lust heller att ge mig ut på några större äventyr just eftersom han inte är helt
100. Känns inte snällt mot prinsen att ge mig ut när han inte mår bra.
Bättre att vi stannar hemma och myser istället :)

Inatt har han iallafall fått sova. Han har hostat lite med inga anfall när han har kämpat med
andningen. Skönt!
Verkar som att hostmedicinen hjälper en del :)

Det positiva med att Benjamin sover hela dagarna är ju att då hinner jag planera inför helgen.

Chrille fyller år idag men eftersom han jobbar hela veckan så ska vi fira honom i helgen.
Vet dock inte riktigt vad jag ska göra för tårta och så.
Håller på och tittar runt lite men det finns ju så himla mycket gott så jag får beslutsångest :P

Jag får helt enkelt försöka att begränsa mig lite så får chrille välja sen när han kommer hem.
Det är ju trots allt hans födelsedag ;)

Nej , nu får det bli dags för lite mat. Magen kurrar :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback