120521

Nu har vi precis kommit hem efter att ha varit på skutbergsgården och lunchat med dom andra mammorna och bebisarna från föräldragruppen :)

Benjamin ligger och sover i vagnen så jag passar på att sätta mig i solen med en kopp kaffe. Perfekt väder!
Hoppas bara att det håller i sig så att det kan bli sommar någon gång!

Mamma pratade på att åka till husvagnen i helgen om det är fint väder, så då kanske man skulle följa med om det skulle vara så.
Det är ju för himla gött att vara där uppe om det är bra väder!

Idag ska Benjamin få smaka på kött för första gången. Vi har bara gett honom rotfrukter så länge och nu är han ju faktiskt 5 månader så ska han få prova dom "maträtterna" som finns från 5 månader. Ska bli spännande :)

Naej, nu får jag ta å dricka mitt kaffe innan det blir kallt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback