120514

Nu har Benjamin efter mycket om och men äntligen somnat.
Dom senaste dagarna har han varit helt fantastisk på kvällarna. Han har somnat utan gnäll i sin säng.
Det gjorde han idag också... Först iallafall.
Under dagen har vi haft Stina och hennes dotter saga här på besök så Benjamin har inte sovit särskilt mycket, vilket gjorde att han var supertrött och somnade redan vid 18-tiden.
Men han sov bara typ 20 minuter och gallskrek. Trots att jag gav honom mera mat så ville han inte somna om. Inte lugna ner sig heller för den delen.

Han skrek i typ en kvart innan jag tog upp honom för att prova med vagnen. Det funkade inte heller, lika mycket skrik där.
Så jag tog upp honom och tänkte att han kanske ville somna hos mig.
Inte det heller. Men han blev iallafall nöjd av att sitta hos mig och titta lite på tv:n.
Så då fick han göra det.
Efter typ en halvtimme provade jag med vagnen igen och då somnade han.
Han har dock vaknat och skrikit några gånger så vi får väl se hur länge han sover nu.

Han sov dåligt även inatt så jag vet inte om det är någon växtperiod han är inne i eller nått. Känns som att det är nått iallafall.

Nog klagat.
Imorgon blir det fika med dom andra mammorna från föräldragruppen igen. Mycket trevligt :)

Sen på onsdag är det dags för BVC och vaccin på Benjamin igen. Inte lika roligt. Förhoppningsvis klarar han sig lika bra denna gången.

Nåja. Nu är det dags för Morgan & Ola-Conny ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback