120510

Igår blev det inte många knop gjorda!
Det regnade i stort sett hela dagen och jag var helt orkeslös. Låg fasen i soffan i stort sett hela dagen. Illa!

Men idag har det varit annorlunda :)

Hade tid hos tandläkaren 11.50 och tiden bara sprang iväg på morgonen. Så det slutade med att jag fick stressa son en tok för att komma i tid. Och jag klarade det!
Men efter att ha suttit där i 20 minuter så började dom på att fundera på varför jag satt där.
Det visar sig att det har ringt en annan Gustavsson på morgonen som var sjuk och ombokade den tiden. Vad är oddsen på att det ska dit två Gustavssons på samma dag? Givetvis blev det min tid som blev avbokad..

Så där satt jag, stressad som bara den, och så var det bara att åka hem igen.
Värt!
Fick en ny tid imorgonbitti så vi får se om det går bättre då ;)

Det positiva med det var att nu hann jag laga mat och lägga Benjamin innan Chrille åkte iväg till jobbet :)

Nu sitter jag och väntar på att kickan ska höra av sig. Förhoppningsvis får hon sluta tidigare så att vi får ses en stund :)
Det håller vi alla tummarna på :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback