120503

Mamma & pappa säsongar med husvagn uppe vid Mangenbaden utanför Molkom. Förra veckan va
pappa där och ställde upp husvagnen och började göra iordning och sådär.

Igår slutade Chrille 10 så vi passade givetvis på att åka dit när det va så fint väder. Mamma & pappa
skulle ändå vara där , så varför inte? :)

Dock kom vi på alldeles för sent att vi kanske skulle ha smörjt oss. Sååå , nu har jag bränt mig!


Dock gör inte bilden min bränna rättvisa! Jag är grisskär i ansiktet och kräftröd på axlarna och bröstet.

Svider lite lätt kan jag erkänna :P
Meen , det va jäkligt skönt att vara där uppe! Solen sken hela dagen. Benjamin fick sova ute i vagnen
och sov som aldrig förr. Skönt för honom :)

Idag är det tillbaka till verkligheten igen.

Vi har äntligen köpt tapeter till sovrummet. I helgen ska det tydligen bli dåligt väder så då kommer

pappa hem och tapetserar :)

Så idag ska vi rensa i sovrummet. Sängen ska skruvas ner , madrassen ska in i gästrummet och
byrån ska ut.

Vi ska även passa på att ta kort på sängramen och lägga ut den på blocket. För det blir ju ny säng
också :)

Roligt! :)


Nu hörde jag att Chrilles klocka ringde, så nu får det bli dags att plocka fram frukosten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback