Buhu!

Idag var fasen ingen bra dag för att baka!

Det blev inga cupcakes utan jag valde att istället göra muffins med vaniljfyllning. Och gjorde största rookiemisstaget någonsin!!

Fyllde lite för mkt smet i formarna så när dom jäste i ugnen blev dom för stora och flöt ut och blev en stor muffin typ.

Så jäkla typiskt! Jag har aldrig gjort det förut och bara för att jag skulle bjuda på dom imorgon så blev det såhär!

Tårtan vet jag inte heller hur det blir med.
Jag gjorde en som har hallonmousse som fyllning.
Jag har aldrig gjort mousse från grunden förut så jag vet inte om det blev rätt.
Men det kändes jäkligt fel!
Känns som att den blev alldeles för rinnig.
Den står i kylen nu iallafall så det återstår att se imorgon om jag måste göra om den också.

Åh, va typiskt! :(


Kommentarer
Postat av: bruttski

Haha, men stackare då. BEEN THERE DONE THAT. Den där missen gör alla första gången!

2012-06-26 @ 11:41:14
URL: http://www.welcometillminblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback