120617

Nu är vi hemma igen efter en helg i Åmål.
I fredags var det studentfirande.
Mycket trevligt!

Igår var det mest lugnt. Åt väldigt mycket.. Inte bara mat utan kaffe och tårta å sånt också.
Hur trevligt som helst iaf!

Benjamin har varit helt fantastiskt hela helgen!
I fredags var han vaken ända till typ 20.30 med massa folk och musik å sånt men ändå inte ett pip.
Han fick somna i vagnen eftersom vi blev kvar en stund.
Men reagerade inte minsta lilla när vi lyfte över honom från vagnen till sängen.
Skönt!

Igår var det typ likadant. Massa folk, prat och skratt.
Inte ett pip då heller. Utan bara ett stort leende på läpparna hela dagen.

Han till och med orkade sova i två timmar på eftermiddagen i ett helt öppet rum som låg precis vägg i vägg med där vi satt.

Inte ens då protesterade han.
Då blir jag stolt :)
Än så länge har vi lyckats väldigt bra med honom ;)

Nu sover han gott i sin säng igen.
Och jag väntar på att Chrille ska komma hem.

Då ska jag bege mig ut på en löptur sen är det mys på hög nivå!

Han var gött sliten igår när han kom fram till Åmål så då var han inte särskilt mkt människa :P
Men idag ska vi mysa i soffan har jag bestämt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback