120614

Oj oj oj. Nog för att jag ville fylla dagarna nu när inte Chrille är hemma för att det inte ska kännas så ensamt.
Men idag har det gått i ett känns det som.

Imorse vaknade vi runt åtta och låg kvar och myste en stund.

Sen efter att Benjamin hade ätit och sovit sin förmiddagslur så blev det iväg till affären, sen iväg till Christine. Blev lite lunch där och en massa prat.
Mysigt att bara ses hon och jag ibland. Annars är ju alltid våra män med, så idag fick vi passa på att prata av oss rejält ;)

Efter besöket hos Christine blev det iväg till bergvik.
Skulle hitta något till både mig och Benjamin att ha på oss imorgon då vi ska iväg på student i Åmål.
Till benjamin var det som vanligt inga problem :)
Men till mig!
Gick igenom varenda butik på bergvik utan att hitta något som passade.

Jag har verkligen fått en så himla konstig kroppsform efter graviditeten så ingenting passar.
Är uppe på storlek 44 på en del grejer men det är ändå typ för litet upptill :S

Men till slut så hittade jag en klänning som jag köpte. Skönt!

Efter bergvik blev det raka vägen hem då Benjamin bara hade sovit typ 15 minuter på eftermiddagen och var supertrött.
Klockan började närma sig sex så det blev pyjamas, mat och sängen direkt när vi kom hem.

Nu sitter jag i soffan och är i valet och kvalet om jag ska duscha eller packa.

Vi ska som sagt till Åmål imorgon och blir (antagligen) borta hela helgen. Så skulle behöva packa till det.

Men samtidigt skulle jag behöva duscha för det hinner jag nog inte imorgon då jag ska till en ögonläkare klockan åtta..

Inte lätt detta.
Kanske iofs är bättre att jag duschar så att jag får göra det i lugn och ro.
Packa kan jag ju ändå göra även fast Benjamin är vaken.

Ja ni. Alla dessa valen :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback