120611

Tänkte bara ge er en liten uppdatering om hur det går med nya läggningsrutinen.

Han blir fortfarande arg när vi lägger honom men nu är det inte alls lika länge som det var i början. Så istället för att det tar 30-40 minuter innan han somnar så tar det 10-20 minuter. Skönt :)
Men jag väntar såklart på att det ska vända så att han inte blir så arg.

Det är klart att det är jobbigt att höra när han är så arg. Så varje kväll ger jag mig själv en klapp på axeln för att jag lyckades ännu en gång ;)

Dock har han börjat vakna mycket tidigare på morgonen nu och ska ha mat.
Det har ju varit ett tag som han har vaknat runt 5-6 , ätit och sen somnat om.
Men nu vaknar han redan vid 3-4 och ska ha mat.

Så därför var jag iväg och köpte välling till honom igår.
Han tyckte inte alls om det så nu har jag spätt ut med massa ersättning så får jag trappa ner på ersättningen allt eftersom så kanske han lär sig att tycka om den :)

Så nu får vi se om det hjälper. Förhoppningsvis blir han såpass mätt att han inte heller orkar bli arg när jag lägger honom ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback