120607

Jag har på senaste känt mig väldigt inspirerad av alla er som är så himla duktiga och går iväg å gymet, springer eller vad det nu är.

Så nu jäklar har jag bestämt mig för att det ska jag också göra!
Jag sitter här hemma och är bitter över att jag gick upp så mkt i vikt under graviditeten och att jag inte kommer i mina vanliga kläder.
Men om jag inte gör något så kommer jag aldrig göra det heller.

Dock har jag aldrig varit i "behov" att gå iväg till gymet eller så med tanke på att jag i alla år har spelat handboll och fotboll eller dömt fotboll.
Just därför har jag svårt att motivera mig själv till att komma igång.

Men! Igår gick jag ut på en löptur. Eller ja, jag är ju inte direkt i form för en löptur så det blev typ springa/PW.

Men man måste ju faktiskt börja någonstans.

Jag ger mig själv en klapp på axeln och ska verkligen försöka att hålla i detta och ta mig ut iaf ett par gånger i veckan.

Bra jobbat av mig! ;)


Kommentarer
Postat av: bruttski

Va härligt med gårdagens nattning!

Det går framåt sakta men säkert.

Klart man får bakslag ibland också, men det är sånt man får ta sen, hände mig några kvällar sen att hon inte kunde somna på ja.. tre timmar hur jag än gjorde och då var hon trött när jag försökte lägga henne första gången...

2012-06-08 @ 08:14:40
URL: http://www.welcometillminblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback