120603

Idag har det minst sagt varit fullt upp.

Som bekant fyllde Chrille år under veckan och idag var det dags att fira honom.
Då Chrille har jobbat hela veckan så har jag inte hunnit göra något förrän nu i helgen då jag har kunnat få hjälp med Benjamin av mamma.

Igår bakade jag tårtan. Det blev en sommartårta med limecurd och jordgubbsfyllning. Supergod blev den!

Jag hade aldrig gjort den förut så var lite nervös över att den inte skulle bli bra då jag aldrig har gjort limecurd förut.
Men den blev hur bra som helst!

Dock tog den längre tid än vad jag hade tänkt mig så jag hann inte städa något.

Så det fick bli en pling till mamma imorse och kolla om hon kunde ta Benjamin en stund så att jag kunde få städa idag istället eftersom Chrille började jobba 08 imorse.
Självklart gjorde hon det. För jag har världens bästa mamma :)

Så nu på eftermiddagen har vi bara fikat en massa.
Jättetrevligt att ha en massa folk här men nu är det skönt att det är över :P

Nu sitter vi i helt slöa i soffan och väntar på BB-finalen. Heja Hanna! ;)

Just det. Benjamin har börjat sitta SJÄLV! Det är än så länge bara typ 20-30 sekunder innan han ramlar. Men ändå! Han sitter ändå. Jag är en stolt mamma! :)


Kommentarer
Postat av: bruttski

Duktig kille! Va kul med sittandet!

2012-06-03 @ 20:41:26
URL: http://www.welcometillminblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback