120729

Nu är Chrille på jobbet och kör sina 6 sista timmar innan semestern.
Ska bli himla skönt att ha honom hemma i 4 veckor.
Jag tror nästan att jag längtar lika mycket som honom :P

Imorgon ska vi iväg och fixa pass till Benjamin då vi kanske, kanske, kanske åker till Barcelona nästa vecka :)

Om det inte blir Barcelona så blkir det nog någon annanstans.. Nått vill vi göra iallafall.

I övrigt har vi inte mycket planerat under semestern.
Vi ska väl försöka ta oss iväg till Örebro och hälsa på där :)
Va länge sen nu.

Igår va jag & Benjamin iväg till Hammarö med Chrilles familj och fikade.
Vi va på ett supermysigt ställe med utsikt över Vänern.
Synd bara att det var lite dåligt väder. Hade solen varit framme hade
det varit helt underbart att sitta där :)

Dit får det bli fler gånger!

Nu sover prinsen en stund. Han tyckte att det var en bra idé att vakna 05.30 idag så det blev vila lite tidigare än vanligt.

Jag ska väl försöka rota fram lite frukost.
Det ekar just nu i både kyl och frys så får se om jag hittar nått.
Chrille tog bilen till jobbet också så jag kan inte åka och handla :/

Drygt att vi inte har någon affär i närheten så att man bara kunde gå dit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback