120725

Idag har jag insett att det är inte lika lätt att få Benjamin att sova som det var när han var liten. "Förr" var det bara att lägga ner honom i vagnen så somnade han typ direkt. Men idag ville han inte alls sova. Han sov som vanligt vid lunch. Men istället för att sova typ två timmar, som han brukar göra då, så sov han bara en halvtimme. Jag märkte på honom att han fortfarande var trött när jag hämtade honom så därför tog jag en promenad, för att jag trodde att han skulle somna om direkt. Så istället för att bara ta en snabbis så blev det nästan en timmes promenad. Men han somnade inte. Och inte nog med att det var drygt 30 grader ute.. Jag hade världens SÄMSTA promenadskor på mig. Eftersom jag ändå inte skulle gå så länge. Så nu har jag skavsår på båda hälarna, fem tår och under vardera fot - på trampdynorna. Mycket ovälkommet kan jag säga. Hade det vara varit på hälarna så hade jag kunnat överlevt. Men UNDER fötterna. Jag kan ju inte ens gå utan att det gör svinont. Inte nog med det.. Jag ska iväg på min första klass med Mary Kay idag. Då måste man ha "finskor" på sig. Alltså helst typ pumps. Ja, det är ju väldigt skönt för fötterna när man har skavsår överallt... Men jag är inte bitter!


Kommentarer
Postat av: Bruttski

Ja det är fan inte enkelt att få dom att sova längre.. Natten gick bra. Hon vaknade en gång, fick välling och somnade om. Sluttuttat på nätterna... ooooh yeah!

2012-07-28 @ 07:08:52
URL: http://www.welcometillminblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback