120724

Idag har jag äntligen tagit tag i mig själv och ringt till Sahlgrenska, där Benjamin ska opereras, för att försöka få tag på en läkare eller liknande. Vi har ju fått en remiss dit men det står ingen information om vad det är som händer då. Tänkte att det kunde vara bra att veta om det bara var ett läkarbesök eller om det var operationen som skulle vara då. Efter att ha fått typ 4 olika nummer och stått i ett antal köer så kom jag äntligen fram till rätt ställe. Det är nämligen inte lätt att komma fram till rätt ställe på Sahlgrenska, där det finns typ 1000 olika ställen att komma till. När jag äntligen kom fram till rätt ställe så fick vi veta att det bara är ett läkarbesök och en bedömning som blir då. Och så får vi en ny kallelse till operationen efter det. Känns kul att åka drygt 25 mil, enkel resa, för att gå på ett läkarbesök som tar typ 5 minuter och sen åka hem igen. Men, det finns inte så mycket att göra åt det. Bara att gilla läget helt enkelt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback