120721

Jo, men gå upp kl. 6 är ju alltid skönt. På morgnarna när Benjamin har vaknat så har jag alltid tagit med honom in till vårt rum så har vi lagt oss och myst ett tag innan vi har gått upp. Men jag blir bara trött och seg av att ligga kvar i sängen så nu har vi börjat med att gå upp direkt. Eftersom Benjamin är van vid att ligga och dra sig och vakna till innan vi går upp så blir det ju lite fel för honom. Så han är trött redan nu och vi har bara varit uppe lite drygt en timme. Så det blir väl så här i några dagar innan vi får in en rutin på att gå upp direkt. Nu har jag lagt honom iaf och jag ska ta och dricka upp mitt kaffe och sen göra mig iordning, för idag blir det en dag på stan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback