120717

Huvaligen vilket konstigt väder vi har haft idag!

Imorse var det strålande sol och jätteskönt. Perfekt strandväder!
Men runt lunch kom det in riktigt mörka moln med massa regn och senare även åska.
Sen på eftermiddagen sprack det upp och blev jättevarmt igen
och nu spöregnar det..

Kan det aldrig bestämma sig?

Vi har iallafall haft fina Sandra på besök här idag.
Lika trevligt som vanligt :)
Det är kul att jag fortfarande har kontakt med iallafall några från McDonalds-tiden.
Det var ju trots allt några som jag kom ganska nära under dom 4 åren :)

Just nu sitter jag och myser för mig själv.
Benjamin sover och Chrille jobbar.
Men han slutar om typ en halvtimme. Skönt :)

Hoppas på att Benjamin sover lite bättre inatt.
För natten till idag var inte rolig!

Det började redan efter typ en timme efter att han hade somnat med att han vaknade och gallskrek. Det enda som hjälpte var att ta upp honom så att han fick lugna ner sig och sen lägga honom igen.

Efter det vaknade han minst en gång i halvtimmen.
Det blev lite bättre under natten men jag var ändå uppe 4 gånger!

Det vet jag inte när det hände senast.
Så idag är jag trött. Får nog bli en tidig kväll tror jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback