120713

Ända sedan Benjamin började sova hela nätterna så har han alltid vaknat vid typ fem och ville ha mat och somnade sen om till typ nio. Men nu har vi börjat med att vi ger honom gröt vid sex tiden på kvällen. Sen får han välling precis innan vi ligger honom vid sju. Det gör att han sover som en stock och vaknar inte förrän han har sovit färdigt vid sju. Eftersom jag är van vid att sova till typ nio så är jag svintrött klockan sju när set är full fart på honom. Men jag kan ju faktiskt inte klaga. Jag vet dom som fortfarande vaknar flera gånger på nätterna. Och vi började ju med gröten för att han inte skulle vakna vid fem. Jag kan inte både ha kakan och äta kakan. Jag vänjer mig nog snart vid att gå upp sju :P Igår va vi på fika med mamma-gruppen. Lika trevligt som vanligt! Himla kul att se allas utveckling och olika personligheter. Tänk att det kan vara så olika trots att det bara skiljer några veckor :) Idag ska vi nog träffa fina Kickan :) Chrille jobbar 11-21 så vi är själva heeela dagen. Då är det skönt att ha nått att göra :) Nu blir det mer kaffe ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback