120712

God morgon! Igår hade jag, som sagt, Mary Kay hudvård och make up klass här hemma. Det var supertrevligt! Jag köpte rengöring samt fukt till ansiktet och en grön mascara. Riktigt häftig! Det syns bara i vissa ljus och vinklar att den är grön. Annars ser det ut som vanlig mascara. Roligt med nått nytt :) Jag fick även en bodyscrub och lotion för att vi bokade om typ tre gånger för att "säljaren" var sjuk. Det va snällt av henne :) Så jag är jättenöjd :) Nästa vecka kommer hon hit igen. Då ska hon berätta lite om hur det går till om jag skulle börja sälja själv. Känns som att jag är lite intresserad av det. Men vi får se nästa vecka. Tror iaf att det skulle kunna vara roligt :) På bilden har jag den gröna mascaran! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback