120710

Benjamin har alltid, under dagtid, sovit i vagnen. Även nu när det går bra att lägga honom i sängen på kvällarna. Varför vet jag inte egentligen. Men nu iaf har vi börjat lägga honom i sängen även på dagtid. Någon gång måste vi ju börja med det. Det har blivit lite dumt för honom eftersom att om han har vaknat till när han har legat i vagnen så har vi gungat lite på vagnen tills han har somnat om. Men nu blir det ju inte så. Så om har vaknat till under dagarna så somnar han inte om. Med andra ord så har han sovit väldigt mkt mindre jämfört med vad han är van vid. Därför har han varit extra trött på kvällen. Klart det är skönt att han är supertrött när vi lägger honom. Men när han börjar redan vid fyra-tiden och är trött så blir det kämpigt. Jag är inte alls van vid att han är gnällig. För han är, utan att överdriva, alltid på bra humör (förutom när han är jättetrött eller jättehungrig). Så därför känns det jobbigt för mig också när han blir så där gnällig. Men, jag ska ju faktiskt inte klaga. Kan inte begära nått mer :) Idag har vi iallfall varit och hälsat på hos Jonna och Olle på eftermiddagen. Skönt att ha nått att göra :) Nu ligger prinsen och sover och jag väntar på att Top Model ska börja :)


Kommentarer
Postat av: Bruttski

Skaffa bussar lull fötter till spjälsängen. Det blir lite vagnskänsla då :-))

2012-07-28 @ 07:14:31
URL: http://www.welcometillminblogg.blogspot.com
Postat av: Bruttski

Menar vyssan lull..

2012-07-28 @ 07:14:58
URL: http://www.welcometillminblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback