120124

Liv i luckan.
Jag har verkligen glömt bort bloggen sen Benjamin kom.. Jag sitter iofs inte särskilt mkt vid datorn .. Bortsett från när jag betalar räkningarna typ så det är inte så konstigt att jag inte bloggar nått.
Det känns som att jag har bättre saker att göra dom stunderna när Benjamin sover.. Inte bara sitta framför datorn :P

Här flyger tiden förbi iallafall. Igår "fyllde" Benjamin 5 veckor .. Det har gått så jäkla fort!
När det var 5 veckor kvar till BF när jag var gravid så kändes det som 3 år. Men nu känns 5 veckor typ som 2.
Helt sjukt ..

Idag har Christine varit här.. Tog en skönt promenad så att prinsen skulle få sova lite.. Han somnade så skönt och sov i ytterligare ett par timmar ute på altan. Skönt! :)

Nu ligger han bredvid mig här i soffan och börjar gny lite. Matdags skulle jag tro :)


Kommentarer
Postat av: Bruttski

Jag måste säga att jag än så länge är väldigt nöjd med babysittern.

Den både gungar och vibrerar och hon har fan svårt att hålla sig vaken :-). Sen kan an ta loss babysitter från själva ställningen, skitbra juh!

Sen är det ju bra andrahandsvärde på den ifall du mot förmodan inte skulle tycka att dom är bra.

2012-01-29 @ 19:44:55
URL: http://www.welcometillminblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback