120227

Jag har haft en helt fantastisk helg!

I lördags va vi iväg till Napoli med mestadels folk från Haga Hallen men även lite utomstående också.
Prinsen lämnade vi i Forshaga hos Sara och Joakim.
Snacka om att det var jobbigt att åka därifrån! Det var ju första gången jag lämnade bort honom så
i flera timmar. Separationsångest!
Men jag kände att det var bäst så. Ville inte ha med prinsen till Napoli när vi skulle vara så många och
dom flesta drack ju också. Plus att det var skönt för mig att få äta i lugn och ro.
Han hade iallafall varit helt perfekt under kvällen. Knappt sagt ett pip och varit på jättebra humör.
Skönt! :)
Han somnade vid 20.30 i Sara & Joakim säng. Tanken var först att jag skulle åka dit och hämta honom på
kvällen men när jag kom dit vid 23-tiden sov han fortfarande så det kändes onödigt att slita upp honom
då. Så jag sov kvar där istället.

Och snacka om att han verkade tycka att det var skönt att sova hos Sara! Han vaknade inte förrän klockan
6 på morgonen! Han hade inte ens vaknat på natten när han hade tappat nappen! Varför kan han inte sova
så länge här hemma för ? :P
Jag ska väl iofs inte klaga för här hemma brukar han sova typ 23-07 :P

Det var ju helt underbart väder igår också så vi tog med oss barnen på en promenad så att Benjamin
skulle få sova lite på dagen. Somnade som en stock även där och sov i vagnen i 5 timmar!

Vi passade på att grilla igen när det ändå va så fint väder. Gott med grillat så här tidigt på året :)

Sen åkte vi hem och dog i soffan . Helt perfekt :)

Nu har Chrille åkt iväg och jobbat kvällen igen och prinsen ligger och sover.

Ska försöka titta på förra veckans Glee och Desperate Housewifes. Vi åkte på något jäkla virus i datorn
förra veckan så jag kunde inte titta, så det får bli nu istället :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback