120223

Vilket underbart väder vi har idag!
Jag får ju jordens vårkänslor när solen skiner och snön försvinner mer och mer. Skönt!
Nackdelen är ju dock att det kan fortfarande vända och komma snö igen men jag njuter så
länge det varar :)

Passade på att ta mig en lång promenad med prinsen förut så att han skulle få sova lite.
Han vägrade att sova när jag la honom i sängen. Tur att vagnen är ett säkert kort :)
Man hinner ju knappt ut från gården innan han sover :P

Gick iallafall från Stockfallet och in till stan. Tog ganska precis en timme. Hur skönt som helst :)
Passade på att luncha med mamma också när jag ändå va där :)

Nu ligger prinsen fortfarande i vagnen och sover och jag funderar på att dra igång det senaste
Desperate avsnittet.

Skulle egentligen behöva plocka lite här hemma men orkar inte just nu. Blev helt slut av att gå så långt.
Känns som att det va länge sen jag gjorde det :P
Men det behövs ju också. Gick upp 26kg under graviditeten. När jag va hos barnmorskan på återbesök för ett par veckor sen så hade jag gått ner 13 kg. Såå "bara" 13kg kvar att bli av med. Gärna innan sommaren :P
Längtar verkligen tills jag kommer i mina vanliga kläder igen. Men väldigt mycket vilja kommer jag
i en del kläder. Men det är på gränsen. Börjar bli väldigt trött på att gå runt i mammakläderna fortfarande.

Meen , vad ska man göra? Får börja röra på mig lite mer så att jag kan bli av med alla dessa kilon
någon gång :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback