120220

Hallojsan!

Prinsen ligger och sover en stund och jag passar på att laga lite mat ..

I helgen har vi verkligen varit effektiva!

Vi började att rensa lite i förrådet i Fredags. La ut en del grejer på Blocket och en del på
Tradera. Och gissa om det gick bra! Alla grejer som vi la ut på Blocket va borta redan på
Lördagen runt lunch. Helt sjukt!

Åkte iväg till Forshaga och firade Axel på eftermiddagen och sen vidare till Skattkärr och
spelade lite kort med mamma och pappa.
Igår rensade vi det sista i förrådet och fick ut ytterligare lite grejer på Blocket som också
försvann igår :)
Skönt! Fattar bara inte varför vi inte gjorde det när vi flyttade? Istället flyttade vi det från förrådet i
lägenheten till förrådet i huset .. Mycket onödigt. Men nu är det gjort iallafall :)

Prinsen har fortsatt att sova hela nätterna också! Inte en enda natt på 5 nätter som han har vaknat
och vill ha mat. Jag har varit uppe någon gång och fått petat in nappen till honom men annars så sover
han 23-07 i stort sett. Ibland har han vaknat lite tidigare och ibland lite senare. Hur skönt är inte det som en
skala?
Inte nog med att jag får sova länge, jag får sova själv! Det är nog det bästa av allt. Sover som en gud nu ;)

Naej , får nog fortsätta med maten så att jag hinner äta innan han vaknar igen.
Chrille jobbar kvällen igen så det är ju inte så att jag kan få någon hjälp om han vaknar medans jag
äter :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback