120216

Vad tycks om min nya design? :)
Personligen är jag grymt nöjd! Tack så mycket för hjälpen (http://photographybyristo.blogg.se/) !

Prinsen ligger och sover en stund och mannen jobbar så jag passade på att sätta mig framför datorn en
stund. Men inte fasen fanns det mkt att göra här :P

Kanske skulle ta å kolla ett nytt avsnitt av Glee istället?

Har för övrigt inte gjort särskilt mkt under dagen heller.
Pappa och nån målare från hans jobb har varit här och spacklat det sista. Så nu är den gamla dörren
borta. Nu är det bara att sätta upp en tapet där den var så syns det inte att det har varit en dörr där sen :)

Nu är väl nästa projekt att måla väggen på insidan i gareroben så att dörren försvinner helt där också.
Sen blir det nog att lägga in heltäckningsmatta.

Min walk-in-closet är äntligen på väg att ta form! :)

Har även fått hem kläderna som jag antagligen ska ha på dopet också. Har dock inte provat dom än så
vet inte om dom passar. Men har verkligen ingen lust idag. Idag är nämligen ingen bra dag , så kanske inte
ska prova "finkläderna" då? :P
Har inte ens kommit ur mjukisbyxorna idag. Men så får man göra ibland ;)

Naej , nu får det faktiskt bli lite Glee eller om jag kanske har nån annan rolig serie att titta på :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback