120214

Trevlig alla hjärtans dag på er!

Årets mest överskattade dag! Man ska inte behöva ha en speciell dag för att visa sina nära och kära
hur mycket dom betyder.. Det ska man visa varje dag!

Nåja. Prinsen ligger och sover och har gjort i nästan två timmar.
Så jag har haft tid till att duschat, gjort mig iordning, ätit och pysslat med dopinbjudningarna.
Skönt :)

Inbjudningarna blir nog nästan som jag tänkt mig. Synd bara att jag skriver som en kratta.. Det är
det som förstör lite. Men men, huvudsaken är att budskapet kommer fram :)

Snart kommer söta Christine hit också. Det va riktigt länge sen vi träffades bara hon och jag så ska
bli skönt med lite ensamtid med henne. Utan våra karlar ;)

Jag har hittat massa fina kläder på HM som jag funderar på att beställa till prinsen som han kan ha
till våren. Men samtidigt så blir jag lite snål för han behöver det ju egentligen inte :P
Jag får se hur jag gör. Chrille tyckte iofs att kläderna va jättefina han med , såå man kanske ska passa
på när han också tycker att det är bra ? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback