120212

Hallojsan!

Sitter i soffan och tittar på Så ska det låta och myser med älskling. Prinsen ligger uppe och sover
en sväng.
Det är så himla skönt nu när han sover i sin egen säng. Det blir att jag kan slappna av mycket mer då
än förut när han låg här nere på soffan och sov . Då blev det hela tiden att jag var tvungen att sitta här och
titta till honom. Men så blir det inte alls nu. Skönt :)

Idag har vi varit nere på stan och kollat målgången och prisutdelningen på Svenska rallyt. Mötte upp
Karro och Fabian där nere. Det va riktigt länge sen! I år var det inte -20 minus heller som det var förra året
så det va ju också skönt :)

Har även varit och köpt grejer som jag ska ha till dopinbjudningarna. Kanske jag har sagt?
Har iallafall beställt kort som antagligen kommer imorgon så då kan jag äntligen börja med inbjudningarna.
Ska bli spännande å se om dom blir så bra som jag har tänkt mig :)

Idag har även Benjamin fått sig en ny overall och en ny mössa. Lite stort med ack så söööt han är i dom.
Helt sjukt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback