120210

Jag lyckades!!

Benjamin ligger just nu och sover i sin egen säng! Det känns så himla skönt och det gick mycket lättare
än vad jag trodde att det skulle göra :)
Igår blev det bara ett misslyckat försök för sen på eftermiddagen åkte jag till Forshaga då Chrille jobbade
kvällen. Alltid skönt med lite sällskap på kvällarna. Speciellt när Benjamin blir så där gnällig och inte riktigt
kommer till ro. Då är det skönt med en syster som hjälper till :) <3

Men idag somnade han nästan direkt i sängen. Jag gick upp och matade honom och såg till att han var
nöjd innan jag la honom .
Skruvade på sängmobilen och gick därifrån . Han började dock gnälla så fort mobilen stängdes av så det
var bara att skruva upp den igen.
Märkte dock att han blev extra gnällig när jag gick därifrån så stog kvar bredvid sängen en stund.
Och efter typ 10 minuter somnade han! Och nu har han sovit typ en halvtimme :)
Hoppas bara att det går lika lätt ikväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback