120206

Halloj!

Har varit iväg på återbesök hos barnmorskan idag. Det va kul att få träffa henne igen nu när Benjamin
har kommit. Kändes typ som att hon har väntat på honom nästan lika mycket som vi gjorde :P

Hon tyckte iallafall att allt lät bra så det var ju skönt :) Hon tyckte även att jag var som gjord för att
föda barn :P Det va lite komiskt. Jag som har typ lägst smärtgräns i Sverige :P

Fast det var väl som jag sa till henne iofs . Jag hade ställt in mig på att typ dö av smärta så det
va inte så farligt som jag hade ställt in mig på . Kanske för att det gick så fort .. Vem vet ?

Nåja. Nu ligger pluttisen bredvid mig och sover . Så jag passar på att kolla lite kläder .

Har bokat tid för dopet nu så måste ju börja kolla efter lite kläder som jag ska ha på mig .
Och jisses vilken beslutsångest jag får! Det finns ju så himla mycket fint som jag vill ha , nu när jag
äntligen kan använda vanliga kläder igen :P
Meen , man kan inte få allt . Får försöka att begränsa mig lite :P 

Tänkte att jag även ska försöka att sätta mig en sväng sen och försöka pyssla ihop en inbjudan.
Jag har en tanke på hur jag vill att det ska se ut . Det är bara frågan om det blir lika fint i verkligheten
så som jag har det i huvudet :P

Det återstår att se!

Nu ska jag passa på att titta lite mer på kläderna innan prinsen vaknar igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback