Vilken dag!

Nu är jag helt slut. Nu tror jag verkligen att Benjamin inte är redo för att bara sova en gång.
Han vaknade tidigt idag så det var svårt att hålla honom vaken till kl 12. Så vi la honom vid kl 10.20. Han sov förvisso i 3 timmar. Men det var ändå inte bra sen. Vet inte om det var för länge så att han var trött för det. Eller om han ändå sov för lite.
Efter att han hade vaknat fick han mat och sen knallade vi iväg till Jonna där vi skulle ha lite mamma-fika :)
Men Benjamin fortsatte att var väldigt kinkig även där. Jag skulle gå och bära på honom men det var knappt det dög även då.
När vi kom hem blev det ännu värre. Han skulle inte bli buren, inte leka på golvet, inte sitta och mysa, inte byta blöja. Ja. Ingenting.
Så mitt tålamod tog slut. Gjorde iordning välling, som han inte heller ville ha.
Efter det blev det sängen.
Det är en tand till på G så jag funderar på om det kanske är den som spökar också.
Imorgon ska han få sova 2 gånger så får vi se om det hjälper. Hjälper det inte så är det antagligen tanden.

Nu har jag plockat iordning här hemma. Ska försöka leta fram något att äta och sen sätta mig i soffan en stund.
Jag hade tänkt att köra lite Zumba idag men vet inte om jag orkar efter denna dagen.
Får se hur jag känner efter maten :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback