Mitt 2012

Men åh! Allt som jag skrev innan försvann när inlägget publicerades :(

Får försöka att komma på allt som jag skrev igen då..

Eftersom det är nyårsafton idag så tänkte jag, som alla andra, sammanfatta mitt år.

Hoppas att jag kommer ihåg allt :)

Jag har:

* Det nya året firades in i Skattkärr hos mamma och pappa. Väldigt lugnt och stillsamt då Benjamin bara var drygt 2 veckor.

* Fyllt 23 år.

* Fått bra kontakt med alla fina mammor och deras söta barn i föräldragruppen.

* Tillbringat nästan alla fina dagar under våren och sommaren på Mangenbaden.

* Fått en Walk-in-closet

* Sett Benjamin utvecklas mer och mer till en egen person för varje dag som gått.

* Varit på Liseberg med hela familjen.

* Sett Benjamin lära sig att vända på sig, sitta, krypa, sätta sig upp själv, skratta, få 5 tänder, ställa sig upp och gå.

* Varit drygt 1 vecka på Tjörn.

* Bott en vecka på Sahlgrenska där Benjamin genomgick en stor operation.

* Blivit hudvårdskonsult för Mary Kay.

* Haft en barnledig helg i Göteborg med Chrille, Sara och Joakim.

* Fått bättre kontakt med mina grannar som, även dom, är väldigt fina människor.

* Börjat jobba lite extra på mitt ordinarie jobb, Kvantum.

* Fått veta att jag ska bli moster igen 😃

* Gått ner 28 kg!!!

Men bäst av allt är nog att jag har njutit varje dag.
Tack alla ni fina människor som har varit med och förgyllt det gångna året.

Nu gör vi 2013 ännu bättre :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback