3 år

Idag har jag och Chrille varit tillsammans i 3 underbara år.

Vem hade trott att vi, ungefär 10 års vänskap med resor, fester, jobbiga ex och vem vet allt vi har gått igenom ihop, skulle sluta som ett par?

Det har hänt väldigt mycket på de här 3 åren. Vi flyttade ihop väldigt tidigt då jag blev ovän med min dåvarande rumskamrat. Vi tröttnade ganska snabbt på att trängas på ynka 50 kvadrat. Började leta större lägenhet ganska länge innan vi insåg att det var omöjligt att hitta någon. Började då istället leta efter hus. Även det i stort sett omöjligt. Gick tillbaka till att leta lägenhet och samma sak igen.
Vi började diskutera barn mitt i allt detta och insåg ganska fort att ingen av oss vill bo i lägenhet med barn. Så vi gick tillbaka till att leta hus igen.

På en vecka i februari hände allt på en gång. Jag fick ett nytt jobb på Kvantum och kunde äntligen sluta på McDonalds efter ca 4 års slit. Vi vann budgivningen på huset som vi bor i nu och jag testade positivt på gravtestet.
Helt sjukt!

Idag har vi världens finaste son som fyller 1 år om en vecka.
Vi stortrivs i huset och har helt fantastiska grannar.
Och, trots att vi har varit tillsammans i 3 år, så blir vi bara starkare och starkare tillsammans varje dag!

Jag älskar dig, älskling ❤


Kommentarer
Postat av: lisah

Stort grattis till er!:)

2012-12-13 @ 00:01:38
Postat av: Aisha

fin blogg :)

2012-12-16 @ 00:49:46
URL: http://quraninswedish.blogspot.se
Postat av: Sofie

Tack! :)

2012-12-16 @ 08:46:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback