121227

God morgon!

Idag tog jag och Benjamin en skön sovmorgon :)
Han var vaken en sväng vid 7-tiden (som vanligt) men vi fick en babyvakt med kamera i julklapp så då kunde jag se att han låg ner hela tiden. Perfekt!
Då behövde jag inte gå upp i "onödan". Så istället gick vi upp vid kl 9.30 :)

Nu sitter jag och dricker kaffe och Benjamin leker med alla tusen leksaker han fick i julklapp :)

Efter att han var magsjuk förra veckan så har han haft det lite jobbigt med återhämtningen.
Han har ätit dåligt, sovit dåligt och varit riktigt, roligt gnällig så vi har varit tvungna att bära på honom hela tiden.
Det har tagit en del på tålamodet kan jag säga!
Men igår var han äntligen sig själv igen. Efter en låååång vecka med bara en massa gnäll så är han nu den vanliga, Goa, glada Benjamin som vi är vana vid :)

Om en stund ska jag göra mig iordning och sen åka ut till Bergvik med Karro :)
Hoppas bara att vi inte behöver slåss där idag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback