121226

God morgon!

Annandag jul redan.. Jag har gått och väntat på julen länge och så helt plötsligt är den slut..

Vi har haft det jättebra under julen.
Åkte till Chrilles föräldrar där även hans syster med familj och hans systers mans föräldrar och bror var :)

Det blev såklart Kalle Anka kl 15 och efter det julbord.
Jättegott!

Efter att vi hade ätit färdigt fick jag, Chrille och Benjamin öppna lite julklappar innan tomten hade kommit eftersom vi skulle åka till Skattkärr.

Vi öppnade julklapparna och packade sen in oss i bilen.

När vi kom till Skattkärr och hade fått in alla julklappar och så, så kom tomten ganska direkt.
Benjamin stod på avstånd i och granskade och var väldigt skeptiskt.
Vi skulle ge honom en kram efter att Benjamin hade fått en julklapp men så brast det!
Det var inte alls populärt :P

Igår gjorde vi inte mycket.
Freja och Christine kom hit på eftermiddagen och vi lagade mat.
Tanken var att vi skulle ha planerat inför nyår, men det gick sådär.
Vi råkade visst hamna i soffan med chips och godis framför ett Top Gear maraton :P
Så vi får försöka planera en annan dag :P

Idag skulle jag vilja åka och kolla om jag hittar något att ha på mig på nyår..
Men jag vet inte om jag vågar åka till Bergvik och slåss.
Jag kommer bara bli arg :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback