121217

Jag har längtat efter jul ganska länge nu. Men nu är det verkligen julkänsla på riktigt här hemma!
Igår köpte och klädde vi granen.
Det är första gången jag har gran hemma sen jag flyttade hemifrån. Första gången jag har en riktig gran då mamma är allergisk och vi har haft plastgran i alla år. Och det är Benjamins första gran :)
Så det är många första i år :)

Än så länge har det gått väldigt bra med Benjamin och granen.
Han var på den en gång igår, stack sig och insåg att det gjorde ont. För efter det har han inte varit på den igen, än så länge (peppar peppar).

Snart är alla julklappar inslagna också :)
Jag har en till att köpa sen är även det färdigt.
Himla skönt att inte behöva stressa :)

Benjamin fyller år på onsdag och vigas tillräckligt att fixa med kalaset denna veckan så det är, som sagt, skönt att vara klar med allt inför jul.
Så nu kan jag fokusera helt på kalaset som är på lördag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback