121210

Här har det varit full fart dom senaste dagarna!
Mamma fyller 50 år idag så i lördags hade vi överraskningsfest för henne. Även om det är pappa som har fixat det mesta så har jag ändå känt mig stressad över detta.
Men det blev ändå en väldigt lyckad dag och mamma blev minst sagt överraskad!
Vi sov kvar i Skattkärr där jag och Benjamin stannade kvar lite längre när Chrille spelade innebandy.
Efter att vi kom hem gjorde jag mig bara iordning och åkte till stan där jag tog en fika med Karro, en av mina bästa vänner i högstadiet. Mycket trevligt!
Sen började jag jobba kl 18.

Imorse slängde jag ihop en tårta till mamma under tiden som Benjamin låg och sov. Direkt när han vaknade åkte vi till Skattkärr med tårtan och grattade mamma igen :)

Nu jobbar Chrille och jag sitter och tittar på när Benjamin leker :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback