121204

Idag var ordningen återställd :)
För det första fick vi en riktigt låång sovmorgon. Gick inte upp förrän kl 09.30!! Benjamin var vaken en sväng vid 7-tiden. Jag var på väg upp och hade börjat klä på mig när det blev tyst i hans rum. Jag väntade en liten stund om tänkte att han kanske mot all förmodan somnade om. Och mycket riktigt. Det gjorde han :)
Han har även varit på världens bästa humör igen. Så idag har jag känt igen honom :)
Dock har han blivit förkyld :( näsan bara rinner och rinner på honom. Plus att han hade lite feber. Men han var ändå på bra humör :)
Så idag har han bara sovit en gång plus att han orkade vara vaken till kl 19 utan en massa skrik och gnäll. Skönt!

Han fortsätter även i sitt utvecklingssprång. Han har lärt sig att öppna dörrar. Inte såna som är helt stängda men som står typ på glänt, om ni fattar hur jag menar? :P
Han låter som en bil när man frågar hur den låter och även när han leker med bilar. Plus att han har ställt sig upp när han har suttit på golvet, utan att behöva krypa till typ soffan eller bordet :)

Idag har vi lämnat in bilen på service. Sämsta tiden någonsin att göra det i december. Men men. Vad gör man? Servicelampan har lyst så länge nu så det var dags att ta tag i det.
Som tur är så har Freja en kontakt som har egen verkstad så det blir iallafall lite billigare än att lämna in den på Volvo.

Nu ska jag sätta mig och fixa lite julklappar. Nu är jag faktiskt snart färdig! Riktigt skönt att jag inte är ute i sista sekund för en gångs skull :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback