Borta bra men hemma bäst

Gissa om det var skönt att komma hem idag!

Även om vi har haft det väldigt bra där nere så är det alltid skönt att komma hem :)

Resan hem gick också jättebra med Benjamin!
Vi lyckades att tajma in så att han kunde sova lunch i bilen.
Han somnade nästan direkt och vaknade när det var drygt en timme kvar hem.

Det var när vi hade kört förbi bergvik som han började bli gnällig.
Och det förstår jag.
Vi tog bara en paus, eftersom han sov såpass länge, så då är det inte konstigt att han bli lite rastlös till slut.

Nu har jag precis lagt mig i sängen.
Har inte sovit alls bra under veckan så är helt slut i kroppen.

Men det är väl inte så konstigt att man sover lite dåligt.

Jag och Chrille har sovit i en liten, trång våningssäng (Chrille överst) plus att mamma och pappa också har sovit i samma rum.

Så varje gång någon har vänt på sig har det knarrat i sängarna, man hör varje andetag alla tar.
Plus att Benjamin är så väldigt lättväckt så han har vaknat varje natt och varit ledsen.

Som tur är ville mamma hjälpa till så hon tog upp honom när han vaknade så att han fick sova bredvid henne resten av natten.
Tack! :)

Nu hoppas jag på att det snart kan bli lite svalare i sovrummet så att man kan få sova nått inatt.

Men det blir nog inga problem nu när man får sova i sin egen säng igen :)

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback