120822

Nu har vi nästan nyss kommit hem från Charlottenberg.
Vi kände igår att vi ville göra nått idag så vi bestämde oss för att ta en tur till köpcentret i Charlottenberg.

De flesta affärerna är sådana som finns här i stan men det var roligt att gå och titta i de andra butikerna.

Egentligen är det inte särskilt billigt där men det fanns ett par outletter som hade sjukt bra priser.

Vi köpte t ex en varsin peak-jacka. Båda två var på halva reapriset. Plus att chrilles var lite trasig i innefickan så det var ett hål rakt igenom. Inget som syntes dock.
Den kostade iaf först 999:- på rean och halva priset på det. Och eftersom den var lite trasig och det var den sista som fanns... Så slutade det med att vi betalade 125:- (!!!) för den. Rena rånet ju!
Så för båda våra jackor betalade vi drygt 600:-. Jag är nöjd med det kan man säga ;)

Chrille köpte även två par skor, jag ett par, en jättesöt Puma-träningsoverall till Benjamin :)

Och hör och häpna.. Jag köpte en JULKLAPP!!!!!

Här är vi ute i tid minsann. Men jag hittade verkligen en perfekt sak i en butik som inte finns här hemma. Och jag vet ju inte om vi åker dit nått mer innan jul. Så man får ju passa på :)

Om drygt en timme öppnar Babyproffsen sin "babykväll". Tydligen hade dom något bra pris på en bilbarnstol. Så vi ska dit och titta om det är nått att ha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback