120820

Gissa om jag var trött när Benjamin vaknade 05.50 imorse.

Jag är inte alls van vid att gå upp så tidigt längre.
Men det är väl inte så konstigt.
Han somnade i mitt knä kl 18 igår :O

Vi brukar alltid sätta oss i soffan och mysa en stund, så att han lugnar ner sig och så, innan jag lägger honom.
Det gjorde vi som vanligt igår, bara lite tidigare för han var så trött.

Han brukar alltid vilja sitta och pilla med något men det gjorde han inte igår.

Till slut kände jag att han andades tyngre och tyngre. Tittar på honom så har han somnat (!).
Han somnar ALDRIG hos varken mig eller Chrille nu för tiden.
Himla mysigt var det!
Så det fick bli sängen extra tidigt igår :)

Det var iofs full fart hela dagen igår så det var inte konstig att han var trött.

Först kom Freja och Christine på fika. Och självklart ville dom busa lite med Benjamin :)
Plus att vi passade på att ta fram poolen när det ändå var fint väder så han fick bada en stund.

Senare på eftermiddagen kom Jonna och hennes fina Olle hit.
Det var fullt fart på Olle så han satte igång Benjamin också :)
Mysigt! :)

Idag ska vi till BVC och väga och mäta. Ska bli spännande å se hur han har växt :)

Sen ikväll ska jag och Jonna på "galamiddag". Ska bli mycket trevligt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback