120819

Idag kommer Freja och Christine äntligen hem! :D

Dom har varit i Turkiet och latat sig i två veckor.
Inte ett dugg avis! :P

Men nu är dom äntligen hemma igen.

Jag tror inte att det har gått såhär lång tid mellan gångerna som jag och Christine har setts förut.
Skönt att dom är hemma nu iaf! ;)

Igår kollade jag och Chrille på film efter att Benjamin hade somnat.

The Hunger games.

Vilken sjuk film! Men riktigt, riktigt bra! Hade nerverna på utsidan typ hela tiden :P
Den rekommenderar jag verkligen till er som inte har sett den :)
Det tråkiga nu är dock att nästa film kommer inte förrän i november nästa år. Buhu!! :(

Nåja. Då har man nått att se fram emot ;)

Idag blir pluttisen 8 månader. Jag säger det nästan varje dag och jag säger det igen.
Helt sjukt va fort tiden går!

Benjamin är verkligen i ett utvecklingssprång just nu.
Han kryper som bara den, ålar ingenting längre.
Skönt för både han och mig att han har lärt sig nu. Han är inte alls lika frustrerad längre :)

Plus att istället för mest joller så "pratar" han lite mer.
Mmaa-mamma-pppaaapa-ppaapa.

Ja, ni fattar ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback