120812

Igår va Benjamin sitt vanliga glada, nöjda jag igen.
Förhoppningsvis har det vänt nu och den där griniga fasen är över.

Dock har vi märkt att han inte är lika nöjd längre när vi åker bil.
Jag vet inte om det kanske har något med den där fasen att göra.

Jag har dock inbillat mig att, eftersom han sitter fram, när han ser den som kör så blir han ledsen och vill att vi ska ta upp honom. Men när vi inte gör det blir han ännu mer arg.

Det kan kanske vara att han inte trivs i babyskyddet också. För när vi sätter ner honom där lutar han sig väldigt mycket framåt och ser ut att vilja gå upp igen.

Vi har iaf börjat med att flytta bak stolen.
Så får vi se om det hjälper.

Vi har även varit och tittat på en större bilstol så det får nog bli att köpa den snart.

Idag ska vi iväg till Chrilles föräldrar och träffa dom en sväng innan vi åker bort.

Föööör imorgon drar vi till Tjörn.
Woop Woop! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback