120801

Jag fattar inte att det är 1:a augusti redan och jag väntar fortfarande på sommaren! Verkar fasen som att det är större risk att hösten kommer redan snarare än att det blir någon sommar. Tråkigt! Benjamin sov iallafall till 8.30 idag! Det vet jag inte när det hände senast. Dok vet jag att han va vaken ett tag vid 4-tiden imorse. Jag vaknade av att det sprakade till i babyvakten och då hörde jag att han låg därinne och pratade. Somnade om typ lika fort så jag har ingen aning om hur länge han va vaken. Men det kanske har nått med saken att göra när han sov så länge. Inte för att jag klagar för skönt var det ;) Vi får se vad vi hittar på idag. Skulle ju ha blivit fint väder, men som vanligt så ser det snarare ut som att det blir regn. Chrille ska eventuellt iväg å spela tennis en sväng så får se vad jag och Benjamin hittar på då. Nått blir det säkert :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback