120429

Idag har det varit en sån där effektiv dag igen..
Benjamin vaknade runt 06 så då var det bara att kliva upp.
Solen sken och klarblå himmel så det var absolut inga problem när jag såg det :)

Dock kände jag mig ganska trött så kände att det va ingen idé att sätta mig i soffan för då
skulle jag aldrig piggna till. Därför passade jag på att börja plocka lite när Benjamin ändå var
vaken :)
Inte ofta jag städar klockan 06.30 en söndagmorgon kan jag säga ;)

Kändes skönt iallafall!
Benjamin somnade igen vid 07.30 så då satte jag mig i soffan med en kopp kaffe och kikade på
några Private Practice avsnitt :)

Efter att han vaknde var det dags för gröt.. För övrigt så har vi nu börjat med att byta ut ett mål med
ersättning mot ett mål med gröt varje dag :)
Känns bra. Dels för att vi kan spara lite på ersättningen , den är ju inte gratis. Och dels för att det är ju
bra om vi kan komma igång med lite mat till honom :)

Sen tog jag med Benjamin på en promenad från Stockfallet hem till hans farmor och farfar där vi
fick lite mat. Mums :)
Gott att bli lite bortskämda med färdiglagd mat ;)

Nu på kvällen har Chrille varit duktig och bytt däck på bilen samt tvättat den. Så nu är den fin igen :)

Vi testade också att bära upp Benjamin till sängen en stund efter att han somnade. Han fick somna i
vagnen som vanligt och efter en stund lyfte vi över honom till sängen. Gick hur bra som helst! :)

Så jag passade på att plocka färdigt det sista. Utan att behöva smyga runt här nere. Skönt! :)

Nu sitter vi å kollar BB-veckofinalen. Ska bli spännande å se vem det blir som får lämna ..
Känns som att det kan bli vem som helst denna veckan...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback