120419

*peppar peppar* Men både idag och igår har det gått bra att lägga Benjamin i sin säng.

Dock har han sovit oroligt på dagen både idag och igår.
Har sovit typ 10 minuter , vaknat , sovit 10 minuter, vaknat och hållt på sådär. Igår var det
2 timmar på eftermiddagen men idag blev det bara 1 timme.
Inte särskilt mycket med andra ord.
Så har fått kämpa här för att försöka hålla honom vaken och nöjd. Inte det lättaste!
Vi har iallafall roat oss med gröt, vilket han fullkomligt älskar! Han får nog inte i sig så mycket men
han skiner som självaste solen när han får det :)
Sen blev det bad lite senare. Men efter det var det kört.
Så närmare 18.00 orkade jag inte hålla honom vaken längre. Då var han på väg att somna i mitt
knä så det var lika bra att ge upp.
La honom i sängen och han somnade på två röda.
Dock en timme för tidigt så vi får väl se hur det blir inatt :/
Han har sovit lite oroligt senaste halvtimmen , får väl se hur länge det fortsätter. Förhoppningsvis
somnar han in ordentligt snart så att han får sova lite, prinsen <3
Nu ska jag iallafall ta tillfället i akt att tvätta och plocka lite här . Jag har blivit lite lat med det på
senaste så nu får jag skärpa till mig ;)
http://www.facebook.com/photo.php?v=10150695351111242
Jag vet inte riktigt hur jag ska få över filmklipp från facebook hit till bloggen så jag hoppas
att det funkar att göra såhär :) (om det är någon som vet hur så får ni gärna hojta till ;) )
Det är iallafall när Benjamin får gröt för första gången. Mammas goding! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback