120417

Fy fasen vilket tråkigt väder det är!
Imorse snöade det, vid lunch regnade det och nu haglar det.
Va blire? :S
Det gör väl iofs inget. Ligger i soffan idag och känner mig inte helt frisk. Inte alls roligt.
Som tur är har Benjamin varit en ängel idag så då blir det inte lika jobbigt :)
Just nu ligger han och sover så jag passar på att slöa ännu mer i soffan. Orkade somna till en
stund också.
Brukar aldrig hända annars , så då vet jag att det är något som inte är helt bra.
Tur är det också att chrille skulle ha kurs på på jobbet idag. Så istället för att jobba 11.30-21 så
slutar han vid 16 istället. Skönt :)

Igår va vi iväg och fikade med några mammor och bebisar från föräldragruppen. Mycket mysigt!
Vi sa att vi skulle försöka gå laget runt så att vi får se hur alla bor och sådär. Det är ju kul :)
Jag älskar att se hur andra bor. Man kan få så himla mycket inspiration av det. Det är bra nu när
vi håller på och grejar lite här hemma :)
Naej. Ska kanske försöka få i mig nått att äta nu när Benjamin sover, så kanske jag mår lite bättre
sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback