120411

Phew, denna dagen har inte varit någon lek!
Benjamin har sovit totalt ca 1 timme sen vi gick upp vid 9-draget imorse. Det är ju inte särskilt
mycket med tanke på att han brukar sova kanske 3 timmar på dagen.
Detta ledde alltså till att han blev kinkig och de senaste timmarna har han inte velat göra
någonting. Ingenting som va roligt, bortsett från att bada.
Det funkar alltid ;) Meen , han kan ju inte bada i flera timmar heller .
Blev iallafall lagom tills det var dags för pyjamas och kvällsmat.
Men nu sover han :) Det är skönt att vi (än så länge) har fått en så bra kvällsrutin.
Så nu är det alltid pyjamas vid 18.00 , mat 18.30 sen kvällen 19.00. Oftast så sover han hela natten
eller vaknar bara en gång :)
Funkar hur bra som helst just nu :)
Dopet närmar sig med storsteg också. Igår va jag på Bergvik med mamma & Sara. Skulle bara köpa
det som jag hade tittat ut.
Men , det kändes inte alls bra när jag väl skulle köpa det. Så vi gick runt på Bergvik hela eftermiddagen
innan jag äntligen hittade nått. Och det blev helt perfekt!

Jag är så jäkla nöjd! :)
Bilder kommer nog efter dopet ;)


Chrille jobbar kvällen så nu är jag ensam. Ska passa på att ta mig en kopp te och mysa upp
mig i soffan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback